Strazburg’da Konaklama Önerileri

Strazburg’da konaklama tavsiyeleri

Strazburg şuana kadar gidip de etkisinde fazlaca kaldığım güzel şehirlerden biri. Tatilimi planlarken Strazburg’da konaklama önerileri içinde genelde merkezde kalınması daha çok öneriliyordu. Bu nedenle biz de merkeze yakın otellere baktık ve çok da memnun kaldık.

Strazburg'da Konaklama Önerileri

Küçük bir şehir olmasına rağmen konaklama konusunda doğru yeri seçmeniz gereken bir yer aynı zamanda. Bu nedenle Strazburg’da konaklama tavsiyeleri konusunu iyi araştırmanızı öneriyorum. Biz merkeze oldukça yakında bir ibis hotelinde konakladık. İbis hotelleri genelde bir çok insan tarafından çok sevilmez, çünkü odaları çok küçüktür.

Kaldığımız “ibis Styles Strasbourg Centre Gare” otelimizin odası büyüktü diyemeyeceğim, ama çok da küçük değildi. Otel çok modern, rahat ve çok temizdi. Ancak benim en çok mutlu olduğum nokta, otelden çıktıktan sonra 5 dakikalık bir yürüyüş sonrası merkezdesiniz. Ayrıca otelin bulunduğu sokak da son derece işlek ve hareketli bir sokaktı. Otelin hemen karşısında bir türk döner restaurantı var, market var. Anlayacağınız oldukça işlek bir sokakta otel.  Kaldığımız otel  ibis Styles Strasbourg Centre Gare buradan inceleyebilirsiniz.

strazburgda otel önerileri

Strazburg’da 4 yıldızlı otel önerisi – (Hotel Maison Rouge)

Bu dörtt yıldızlı otel de, Strazburg’da konaklamanız için tercih edebileceğiniz bir otel olabilir. Gene bu otel de son derece merkezi bir konumda yer alıyor. Ferah ve geniş odası olsun gibi kriterleriniz varsa bu otelin odaları oldukça ferah bilginiz olsun. Otelin konumunu daha iyi anlamanız için, La fayette’nin hemen yanında, tren istasyonuna ise yürüyerek 10 dakikalık mesafede yer alıyor. Oteli buradan inceleyebilirsiniz.

Strazburg, yemyeşil doğası, her yerden görebileceğiniz nehri, balkonlarından çiçeklerin sarktığı evleri, eğlenceli kaffeleri ile oldukça güzel ve keyifli bir şehir. Hatta ben buraya daha çok görsel şehir diyorum. Fransa’nın bir şehri olmasına rağmen burada daha çok alman izleri hissediyorsunuz. Almanya’nın fazlaca etkisi altında kalmış.

Strazburg'da konaklama tavsiyeleri

Gezmek için buraya 1 gün ayrımanız yeterli olacaktır. Ancak biz burada 2 gün kaldık ve 2. gün de şehri gezdik, çok da keyif aldık. Çünkü keyifli bir şehir. Çok büyük değil, hatta bence oldukça küçük. Ama şirin, sıcak ve dediğim gibi sonuna kadar görsel bir şehir. Bu arada strazburg otel önerileri konusunda diğer otelleri de buradan inceleyebilirsiniz.

Otel rezervasyonlarınızı booking'den yapabilirsiniz.

Ozgul Sunar

En büyük tutkusu seyahat etmek olan bir yay burcu kadını ve gördüklerini anlatmaktan keyif alan bir gezgin :)